Segway Ninebot by Segway One S2

SKU: 24.00.0002.70
Previous
Next
Technical characteristics Segway Ninebot by Segway One S2:
Main features
Full list of features
A type Mono-wheel
Wheels Diameter, inches (x width) 14 inches
Landscape Asphalt
Power 500 V
Charging time 2 h
Range per one charge 30 km
Main
A type Mono-wheel
Wheels Diameter, inches (x width) 14 inches
Max. Climbing Angle 15 °
Landscape Asphalt
Electric motor
Power 500 V
Battery
Charging time 2 h
Battery 310 Watt*h
Operational Parameters
Max. Speed 24 km/h
Weight Capacity 120 kg
Range per one charge 30 km
General
Smart protection from Protection from dust and moisture - IP54
Features Traffic control system
Bluetooth
Temperature for operation: -10°C до 40°C
The weight 11.4 kg
Colour white
The size 44.8 х 41.9 х 18.2 cm
Warranty
Warranty 12 months
Package dimensions
Width 230 mm
Height 510 mm
Length 490 mm
Weight 15.55 kg
Volume 0.0575 m3
Type: Mono-wheel; Diameter of wheels: 14 inches; Power: 500 V; Maximum speed: 24 km/h; Color: white
out of stock
Тест-драйв моноколеса Segway One S2. День 1

Виклик громадському транспорту і заторам. У великих містах часто можна спостерігати, як сучасні мешканці використовують електротранспорт як основний засіб переміщення та віддають йому перевагу, заощаджуючи при цьому час, гроші та нерви.

Але чи все так легко і чи варте воно того? На ці та інші питання спробуємо знайти відповіді на прикладі досвіду використання моноколеса Segway One S2.

Чому саме моноколесо? Серед усіх видів електротранспорту моноколесо є найскладнішим в освоєнні та потребує багато часу на адаптацію до його принципів керування та формування навички тримати баланс. Але його переваги, сподіваюсь, повністю перевершать ці незручності.

День 1

Знайомство

В інструкції виробника чітко вказано: для першого катання оберіть відкриту безпечну місцевість, вдягніть захисне спорядження та попросіть знайомого допомогти почати освоєння пристрою. Я за допомогою застосунку підключив моноколесо та розпочав експлуатацію.

У мене не було поряд знайомого, тому мені допомагала огорожа в парку. На освоєння руху вперед і назад мені знадобилося 10 хвилин. Декілька проїздів уздовж огорожі, і відчуття рівноваги почало поступово приходити. Головний принцип: вагу слід рівномірно розподілити на обидві ноги та триматись максимально рівно над колесом. Чим вища швидкість, тим легше тримати рівновагу.

А от з поворотами все було трохи складніше: колесо постійно рухалось у протилежний від мене бік, і змусити його повертати, особливо на обмеженій ділянці, виявилося складним завданням. Але згодом відчуття контролю також з’явилося. Повороти треба робити не руками, а переміщенням ваги на внутрішню сторону ноги та незначним нахилом колеса в бік повороту.

При різких маневрах слід трохи розвертати плечі в напрямі повороту, не відхиляючись при цьому за точку рівноваги. Чим менша швидкість, тим більша маневреність, але і складніше балансування. Починати потрібно із середньої швидкості 7-10 км/год із поступовим її зменшенням.

Menu
Products catalog
Products catalog